今日冇乜心情
如題啦!
可能係我唔識同人相處掛..
所以可能我咁黑人憎na!
咁我對你地咁...我係到講番句對唔住
係喇可能前世唔知得罪識個啦
唔知點解升到中學我只得1個fd''
我係近排發現
果個係許c敏..
我知好多人都好憎佢..
但係我睇得出佢改左好多
佢比已前開學個許c敏好左好多
佢e+識關心人..佢改左好多
我唔開心邊個關心我?
咪係許c敏
我有心事邊個聽我講?
又係許c敏..
我係直得相信得1個..
其實呢?有事就黎搵我..
冇事呢?得鬼閒采我呀
有1個人可能憎我憎到唔想見到我
佢就del左我msn..
可惜我有3個msn add左佢
佢仲差1個冇del果個係我好小開
可能佢唔記得果個係我掛..
但係我想講你del都del好d丫..
好心佢啦del埋果個na!
當初邊個話散左後都會做fd呀
你呀..你話一定會呀
e+呢?講個ge野反口
你當初就唔好應成人喇
點解知佢del左我2個NSN?
因為今日佢ON我ON哂所有..
但係得1個有佢我咪知lor
tO:各位
對唔住!!
[[淚水_
從我的面上1滴1滴流下來*•°.."
|