2008 年 5 月 11 日 星期日  |
|
❤"11-5-08滴板子
|
|
今日出去做視覺藝術科滴攝影喔>3`咔嗏""'
可根本不知該影些什麽,=3`
so整體黎講今日出去還是玩滴。kiki'"
首先去左信和買野,
跟住行左好奈先走。
then 5知去邊好,
四條儍婆在街上儍儍滴遊蕩''=_=A
最後我地就去左影貼紙相哦,
就這樣,
已經7點幾路=33,時間過得真快喔=o"
接著當然就返屋企lo`
返到,
8點幾了,
屋企都已經開餐路`kuku“
|
|
 琢板時間:2008-05-12 11:55 AM
|
2008 年 5 月 3 日 星期六  |
|
2008-05-03
|
|
今日係星期六,
放假wa">3`
d功課巧快就比我係尋晚殺曬路=3`
雖然甘快做曬d功課還不錯滴,
但伊加卻覺得巧無聊wa-.-"
開住部電腦又無咩好玩wo,
so唯有打下blog子哦
就打住甘多先啦!!X]] |
|
 琢板時間:2008-05-03 11:18 AM
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 32 | » |
|