halo“大家,巧内無見喇,好挂住各位blog友啊,你地有無挂住禾啊?=]]
甘内無打blog,真係要同大家講返句sorry啊!!
近排因爲無咩特別事發生,所以乘機偷懶,無打blog哦=p。
雖然今日都同樣無咩趣事可以同大家分享,but因爲太内無打blog,亦都因爲太挂住各位blog友既緣故
所以今日就上黎同甘内無見既blog友見見面咯。
雖然話近排無咩特別事發生,but其實最近過得5係太開心哦。
唉~"5開心既就少提喇
今日就打到呢度啦,下次再見咯=]]
岩岩去左摞成績表,成績牙....
麻麻地,甚至講得上差(but我呢句說話5係要針對成績比我差既人)。 至於考第幾,免講路。
[but都可以講少少既....=]]]
全級就40名以内,雖然對比起d叻我好多既人考全級40名以内係好差,但至少都起碼可以留反係A班既成績啦。
but全班就..... 中下既成績=.="。唉~~~"(成績今差,廢是再講落去喇,因爲已經爆左好多喇-.-")