只要給妳一點幸福一點溫柔~
我什麼都不介意~
這就是我~
Zz969zZ
暱稱: 忠忠
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很久沒打了~"
2011-10-06
@@
~"~
朋友"
文章分類
全部 (153)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 32
今日人氣: 13
累積人氣: 2329
2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


@@" 分類: 未分類

今日老婆又黎陪我  呵-v-"

12點幾出去接老婆豬黎~"跟主去買野食@@"

之後就睇片食野@@"~睇完就 係到玩-O-"

之後攬主訓@@" 之後到左夜晚就去左大快活食左2個呃$套餐-.-

真係一d都唔好食-.- 之後陪老婆反屋企~

跟主係公園坐左陣@@"  就係咁@@" 

老婆豬今日對唔主呀~"

發表時間:2009-10-09 11:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


中秋節@@" 分類: 未分類

幾日打埋一齊@@"

9月30~

今日豬豬黎我家陪我-v-" 好開心~"

我12點幾就去接豬豬~跟主我地去左7仔買野食-3-"

之後上去食  邊食邊睇 咩咩外星人@@" 睇完 豬豬就訓陣

我都訓左陣@@"

訓醒已經4~5點@@" 跟主玩多陣電腦就出去食野@"@

我地去左大家樂 打邊邊@@"  真幸福@@" 家庭feel爆滿@@"

之後就送豬豬反家la-v-" 到左 豬豬啜啜我  我就回家了~"

10月1日 ~

今日 早上冇咩野搞 打下機咁@"@

跟主夜晚就去陪豬豬反屋企-v-" 豬豬都係啜啜我 就反屋企了~"

10月2日~

今日冇咩特別-v-但好期待聽日  受豬豬過ga 第1個中秋-3-"

10月3日~

哈哈 等到la-v-  中秋 呵@@"

4點幾豬豬放工了 -v-" 跟主我就陪豬豬反家(電話陪)

到左6點9食完飯就出去了~ 我同豬豬就係太和等@@" 因為要係大中行街街-3-"

豬豬到左之後 我地就出發了@"@ 豬豬未食野我地就去食個kfc先@@"  跟主我就好飽-3-"

跟主就開始行街街  又開心 又溫馨(唔知有冇打錯字)~我地係到行左好耐  玩左好耐@@"

行到9點9到 就去海濱公園@@" 到左後就係到溫我呀E  我同豬豬比我呀e玩死-3-"

呀e話 係入黎果到架 好多燈籠ga呢  睇唔睇-.-"  溫左好耐都溫唔到 最後比我呀E溫到@@" 可以坐下了

跟主到左佢地ga基地.....一隻燈籠都冇囉 -.-  會發光ga野都冇咩 -.- "  近就近入口-.-但到溫死人-.-

跟主我同豬豬 係到草草大戰 -o- 好好玩@@"  玩到11點3就行反去火車站了@@"

古唔到 豬豬代主左一條草 搞到我係咁比豬豬整-3-" 到左冇耐就反到去了@@"

跟主到左豬豬樓下 就啜啜 我就反去了@@"    我個豬豬 真可愛-3-" 

今年中秋 好開心@"@ 開心唔係因為做過d咩..兒係可以同自己愛ga人一齊過~就算靜係坐-3-"

豬豬 I LOVE U   妳真係好可愛 呵呵-v-"     原諒我咁嘟嘟-v- 因為 肉麻無罪 呵@@"

發表時間:2009-10-04 02:44 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]