幾日打埋一齊@@"
9月30~
今日豬豬黎我家陪我-v-" 好開心~"
我12點幾就去接豬豬~跟主我地去左7仔買野食-3-"
之後上去食 邊食邊睇 咩咩外星人@@" 睇完 豬豬就訓陣
我都訓左陣@@"
訓醒已經4~5點@@" 跟主玩多陣電腦就出去食野@"@
我地去左大家樂 打邊邊@@" 真幸福@@" 家庭feel爆滿@@"
之後就送豬豬反家la-v-" 到左 豬豬啜啜我 我就回家了~"
10月1日 ~
今日 早上冇咩野搞 打下機咁@"@
跟主夜晚就去陪豬豬反屋企-v-" 豬豬都係啜啜我 就反屋企了~"
10月2日~
今日冇咩特別-v-但好期待聽日 受豬豬過ga 第1個中秋-3-"
10月3日~
哈哈 等到la-v- 中秋 呵@@"
4點幾豬豬放工了 -v-" 跟主我就陪豬豬反家(電話陪)
到左6點9食完飯就出去了~ 我同豬豬就係太和等@@" 因為要係大中行街街-3-"
豬豬到左之後 我地就出發了@"@ 豬豬未食野我地就去食個kfc先@@" 跟主我就好飽-3-"
跟主就開始行街街 又開心 又溫馨(唔知有冇打錯字)~我地係到行左好耐 玩左好耐@@"
行到9點9到 就去海濱公園@@" 到左後就係到溫我呀E 我同豬豬比我呀e玩死-3-"
呀e話 係入黎果到架 好多燈籠ga呢 睇唔睇-.-" 溫左好耐都溫唔到 最後比我呀E溫到@@" 可以坐下了
跟主到左佢地ga基地.....一隻燈籠都冇囉 -.- 會發光ga野都冇咩 -.- " 近就近入口-.-但到溫死人-.-
跟主我同豬豬 係到草草大戰 -o- 好好玩@@" 玩到11點3就行反去火車站了@@"
古唔到 豬豬代主左一條草 搞到我係咁比豬豬整-3-" 到左冇耐就反到去了@@"
跟主到左豬豬樓下 就啜啜 我就反去了@@" 我個豬豬 真可愛-3-"
今年中秋 好開心@"@ 開心唔係因為做過d咩..兒係可以同自己愛ga人一齊過~就算靜係坐-3-"
豬豬 I LOVE U 妳真係好可愛 呵呵-v-" 原諒我咁嘟嘟-v- 因為 肉麻無罪 呵@@" |