| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| ~" |
分類: 未分類 |
今日我激嬲豬豬了~~因為我今日又遲到了~"
對唔主~衰然講左都冇用但都要講~"
但最後我都同豬豬食飯了~"~"
但見到豬豬就好心痛 我意後唔會再遲到~~"
食完後就去豬豬樓下 坐左陣~~"
豬豬嬲果陣 我真係好驚豬豬唔要我~"
只想愛妳~豬豬 I LOVE U
|
| 發表時間:2009-09-21 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| @@" |
分類: 未分類 |
今日一起身 洗完面 老婆就打黎了 @@"
佢係m記等我-3-" 跟主我就出去 食完野就同老婆反我家@@"
黎到就玩左陣@@" 跟主就睇片@@" 跟主同老婆玩打架@@"
之後訓陣@@" 6點幾就出左去行陣 諗主食吉野家 點知入面冇烏冬食@@"
跟主@@" 大家樂 食鐵板~.~" 好飽-. -"
跟主陪老婆反家 反到去同老婆啜啜 我就反家了 -3-" 冇得坐多陣真不好 -3-"
唔知點解@@" 平時坐車反家時就覺得好耐都未到@@" 但陪老婆反家時就好快到~"
坐車果陣 就算豬豬睇緊書 我係到企 2個唔講野 我覺得時間 過得特別快~"
自己一個坐車 就會覺得好耐-.-" 有豬豬係身邊真好 啜!
只想和妳在一起 I LOVE U 豬豬 |
| 發表時間:2009-09-11 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 77 | »
|