| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 25 日 星期二  |
| -.- |
分類: 未分類 |
好耐冇打@"@
呀媽就反黎 真好@"@ 唔洗煮飯-.- "
今日 傻豬成日都唔得閒 我就掛左成日 -3-"
冇咩打 @@" 8 6
|
| 發表時間:2009-08-25 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 19 日 星期三  |
| @@" |
分類: 未分類 |
今日好開心-v-"~"
話說~ 今日呢就好早起左身la -3-" 12點幾就去左接老婆-v-"
跟主食M記@"@ 比老婆話我笨-3-"算la -v-"
跟主就反屋企睇鬼片-v-" 睇到4點幾就玩左陣 ~ 跟主去買送-3-
好有家庭feel -v- 幸福幸福@@" 到左7點 我同老婆就煮飯 整餸 -v-
今晚真好-3-" 我地仲係廚房玩 同偷食 呵呵-3-" e餐 好有幸福味ga餸 真好食>3<"
日日食就好了-v-" 跟主玩多陣 就送老婆豬反家了-v-" 反到去啜啜卜左老婆 就回家了-3-"
老婆豬 我愛妳呀>3<" |
| 發表時間:2009-08-20 12:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 77 | »
|