| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| 16~17 |
分類: 未分類 |
真好呀 2日都見到老婆豬-3-"
起身冇耐 老婆就到上水@@"
跟主去左食早餐-v-" 食完就反家睇片了~"
睇左好耐 睇完 我地又一齊訓教豬 真幸福-v-"
夜晚食kfc kfc 今日好多人=O=" 所以排左好耐先有得食@@"
不過 甜雞 都幾難食 -.-" 之後就陪老婆豬反家 反到去冇得坐 就去左食糖水-3-"
10點9到 就反去了-3-"
第2日老婆 就3點幾黎到-3-" 行左陣街 睇碟店@@"
跟主拎起隻碟~" 等陣...黎睇 =O=" 呵 幾搞笑 我覺得-v-"
跟主反到去睇片 冇耐 就去m記食野~"
之後反屋企 ~~"
今日我又令到老婆豬唔開心了~" 唔見左你果陣 我真係好驚 溫唔反你喔~"
6神冇主 真係唔知點算~" 不過最後我都溫到老婆豬 傻豬乖乖 唔好喊喔~"
以後 你想我放手都好難喔~" 我愛小希豬(宜) ~"
|
| 發表時間:2009-07-18 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 好ya -v- |
分類: 未分類 |
好開心喔@@" 今日老婆豬黎-v-" 咁呢我就10點幾起身@@"
一起身就打比老婆豬~ @@" 老婆豬岩岩到上水-v-"
跟主我就洗面-3-" 要老婆豬等我-3-"
最後老婆黎到7仔-3-" 就買野食@@"
上到去就開始食 同埋睇片-c-"
跟主 就訓陣-v-" 到左7點幾就出左去行下3-
行左陣就去左大家樂食新野-v-"
幾好食~.~" 跟主同老婆食糖水~反屋企 完@@"
傻豬老婆:一個人冇左心臟係會死的 正如我唔可以冇左你咁 但係你比我心臟更重要呢 傻豬 |
| 發表時間:2009-07-15 02:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 77 | »
|