| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
| 星期3 |
分類: 未分類 |
今日老婆豬黎左呀>3<" 好野-3-"
起身就打比老婆豬睇下佢係邊 -3-"
佢話 到太和打比我@@"
佢到左太和了@@" 我換3 出去@@"
但都遲左小小-3-" 跟主就反7仔買野食-v- 之後反屋企食野-3-"
老婆豬奐買糖糖比我-v-"4粒珍寶珠 仲有 老婆豬整的古古力-3-"好味>3<
睇變種特攻 @@" 睇到6點幾就去食飯@@"去左大快活
食野係到玩 整嬲左老婆豬-3-" 對唔住喔-3-" 唔玩=O="
之後坐車送老婆反屋企-3-"今晚冇得係下面坐陣T^T 唔想88 想見多陣T^T"
老婆豬 期待下次見你>3<" 啜卜老婆 8@@"
|
| 發表時間:2009-04-16 12:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
| 星期 1 |
分類: 未分類 |
今日10點幾起身@"@ 今日唔可以溫老婆豬/口\ " 老婆 唔得閒/口\""
跟主就 玩psp 但好掛主老婆豬-3-" 老婆豬4點 幾到打比我了-v-"
跟主我地就玩 鬥地主 @@" 沈迷左tim =O= 好玩@@"
今日冇咩特別野 好掛主老婆豬-3-" 今日完-v- |
| 發表時間:2009-04-13 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 77 | »
|