| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| -. -" |
分類: 未分類 |
幾日冇打tim @@" 今日6點幾起身 陪老婆豬 反學-3-"
跟主就出去買早餐食 買左個喼汁 但冇春卷買黎食 -.- "
真慘-. -" 跟主買m記 食-.- " 食完就訓多陣 11點幾就 一起身就睇下個電話 幾點 老婆有冇打黎-3-"
冇我就等 -3-" 到左 唔知幾點我打比老婆豬+ sd sms 比佢-3-"
好掛主老婆豬-3-" 4點幾老婆聽電話了-3- 唔得閒 睇緊片wo-3-"
冇耐 老婆百睇完 就打比我了-3-" 佢去緊食自助餐 -3-"
係電到 聽得唔清楚 sor sor喔-3-" 今日係咁多la @@"
|
| 發表時間:2009-04-08 03:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 星期日 |
分類: 未分類 |
今日好早就起左身了-3-" 一起身 玩左陣 就幫仔仔洗龍 -3-"
我知老婆未起身-3-所以就打低老婆起身話我知-3-"
洗完都10點幾 就on 反msn 睇下老婆豬 起左身未-3-"
老婆豬 起左唔話我知-3-" 但佢 溫緊書 咁算-3-"
跟主就陪 老婆溫書-3-" 溫下玩下咁-3-"
冇耐 老婆豬就去訓陣 我就溫野睇-3-"
5點幾6點 我都幫老婆溫野睇-3-"
好開心-3-" 星期6可以見到老婆豬-3-"
打主咁多先@@" |
| 發表時間:2009-04-06 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 77 | »
|