ke 又見老婆豬2日 呵@"@"
22:一早起身諗主睇日食 -.-" 睇多2睇 隻眼可以報消 -.- "
不過好彩有d雲姐到d光@@" 睇到小小-.-"
之後就等老婆打比我-v-" 10點幾到 老婆就打黎-3-" 佢話 佢媽話叫佢去飲茶-3-"
不過老婆推左~.~" 啜-3-" 冇耐老婆豬就黎到了-v-" 我地就去左一粥面到食野@@"
食左個大極抄飯同 焗意 一般 ~.~" 跟主去惠康 買小小零食 反到家就睇片@@"
睇完就訓左陣-v- 緊係攬主老婆訓-3-" 夜晚食完野盲反去了 -3-"
跟主下面好到人 所以冇得坐陣-3-" 跟主就反家了-3-"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
23: 真好-3-" 老婆推左某人呵呵呵呵呵-v-"
11點幾就出左去接老婆豬-3-" 跟主去左7仔買野食-v-"
之後我地就食野睇龍珠 -v-" 睇睇 下我同老婆都訓著左-3-"
到左2點幾就 就睇反-v-" 睇完同老婆豬玩爆爆王-v-" 玩到4點5點 就冇玩 我就沖涼 -3-"
老婆話今日早d走-3-" 6點幾7點就出左去了~" 我地就去左奶佬食野 食完就坐車反去了-3-"
坐小巴果陣失車 -. - 到左10點幾先反老到-3-" 到左 老婆請我食甜筒 特別甜-v-"
跟主老婆豬就反上去 我就反家 反之前緊係啜啜先 之後就反家了-3-"
~~~~~~~~~~~~~~~~
24:" 今日老婆豬反工-3-" 我就10點幾起身 跟主睇 電視~.~"
12點幾就係咁睇主個電話 等老婆電話-3-" 跟主冇耐老婆打黎了 ~ 不過佢話食完野就打反比我-3-"
到左1~2點 老婆打黎話訓陣打比我-3- 4點我就玩電腦 睇左陣野~.~"
跟主 天羽~.~" 6點幾到 老婆起身了@@" 不過 要同 佢d同學食野-v-" 所以我再等-3-"
今日就係咁@@" 完@@" |