只要給妳一點幸福一點溫柔~
我什麼都不介意~
這就是我~
Zz969zZ
暱稱: 忠忠
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很久沒打了~"
2011-10-06
@@
~"~
朋友"
文章分類
全部 (153)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 32
今日人氣: 12
累積人氣: 2328
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


@@" 分類: 未分類

今日上就  冇咩野  都係幫老婆溫書咁@@"

跟主老婆話同我去食飯  真好-v-"

到左5點幾 我就出去了-3-"  跟主我地就去食kFC   好味@@"

之後去公園玩-3-"    玩踩石春  我輸左-3-" 要跳十下 真爽 -.-"

之後仲見到小娃娃@@" 呵 -v-   老婆先知咩呢-v-"

就係咁la

發表時間:2009-08-02 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


22&23 分類: 未分類

ke 又見老婆豬2日 呵@"@"

22:一早起身諗主睇日食 -.-" 睇多2睇 隻眼可以報消 -.- "

不過好彩有d雲姐到d光@@"  睇到小小-.-"

之後就等老婆打比我-v-"  10點幾到 老婆就打黎-3-" 佢話 佢媽話叫佢去飲茶-3-"

不過老婆推左~.~"  啜-3-"  冇耐老婆豬就黎到了-v-"  我地就去左一粥面到食野@@"

食左個大極抄飯同 焗意 一般 ~.~"  跟主去惠康 買小小零食 反到家就睇片@@"

睇完就訓左陣-v- 緊係攬主老婆訓-3-" 夜晚食完野盲反去了 -3-"

跟主下面好到人 所以冇得坐陣-3-" 跟主就反家了-3-"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

23: 真好-3-" 老婆推左某人呵呵呵呵呵-v-"

11點幾就出左去接老婆豬-3-"  跟主去左7仔買野食-v-"

之後我地就食野睇龍珠 -v-"  睇睇 下我同老婆都訓著左-3-"

到左2點幾就 就睇反-v-" 睇完同老婆豬玩爆爆王-v-"  玩到4點5點 就冇玩 我就沖涼 -3-"

老婆話今日早d走-3-" 6點幾7點就出左去了~"  我地就去左奶佬食野 食完就坐車反去了-3-"

坐小巴果陣失車 -. -  到左10點幾先反老到-3-"  到左 老婆請我食甜筒  特別甜-v-"

跟主老婆豬就反上去 我就反家  反之前緊係啜啜先 之後就反家了-3-"

~~~~~~~~~~~~~~~~
24:" 今日老婆豬反工-3-"  我就10點幾起身 跟主睇 電視~.~"

12點幾就係咁睇主個電話 等老婆電話-3-"  跟主冇耐老婆打黎了 ~ 不過佢話食完野就打反比我-3-"

到左1~2點 老婆打黎話訓陣打比我-3- 4點我就玩電腦   睇左陣野~.~"

跟主 天羽~.~"   6點幾到 老婆起身了@@" 不過 要同 佢d同學食野-v-"  所以我再等-3-"

今日就係咁@@"  完@@"

發表時間:2009-07-24 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]