| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
| @@" |
分類: 未分類 |
yo 今日老婆放假黎我到-v-" 呵 開心 可以見到老婆@@"
話說 今日就係我訓緊ga時候 電話響 原來係老婆 @@" 我仲訓到死豬咁-. -"
跟主呢 我就 洗面 ..... 就落左去7仔等老婆 之後買野食@"@
跟主就反屋企食野@@" 睇片@@" 睇左陣 就訓陣
跟主老婆睇書 我睇片@"@ 6點到就出去了@"@
之後去調XX 到買野@@" 買左好多野食 -.-" 老婆話要食肥我woo-.-
唔食都肥 食左咪-.-" 不過我喜歡 呵@@" 跟主食冷面 反到去 就食糖水 @@"
之後去公園坐左陣 就啜啜 回家了 >3<"
好幸福喔>3<"
|
| 發表時間:2009-06-05 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 1 日 星期一  |
| 好耐冇打~.~" |
分類: 未分類 |
差唔多成個月冇打 日日都係到玩"
但今日 好唔開心喔~" 我個仔bubu 死左 T^T e隻應該係我第1隻認真養ga寵物~"
傷心喔~~陪左我幾個月...由1月3日~6月1 ~ 但帶左好多歡笑 比我同老婆 多謝你喔 bubu仔"
唔想打咁多了~" 8 6 |
| 發表時間:2009-06-01 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 77 | »
|