今日最衰我懶陪唔到老婆豬 -3-" 老婆豬唔想嘈醒我-3-"
傻豬老婆 你想溫我 幾點都得喔 -3-" 妳係我ga小宇宙-3-"
8點半起身T^T" 本來7點半起左次 但又訓過 -3-
7點半到8點半 咁小ga時間 我發左2個夢-3-"
2個都係有老婆豬 -3-" keke 太掛主老婆豬-3-"
7日冇見la-3-" 好掛主 好掛主 -3-" 上次ga眼淚 我愈來愈愛妳喔
8點半 起左身 睇到msn 老婆豬on 左-3-" @ 左 冇人應-3-"
原來 老婆豬 冇off到就反左學-3-" 之後我就玩左陣 睇左陣野 -3-"
我做緊咩個腦都會諗起老婆豬 -3-" 跟主1點幾見到雪櫃 有包 搞子 所以整左黎食(10隻)
好好味 跟主冇耐累累地 就訓左陣-v-" 5點幾起身 一起就諗起老婆豬 唔知老婆豬係咪努力緊呢-3-
加油喔老婆豬 -v-" 我 給妳打氣 同係身邊支持妳 -3-"
老婆豬 如果我有咩幫到妳 妳話我知 -3-" 無論上刀山 落火海@@"
到左 6點幾到打比老婆豬 老婆豬唔得閒-3-"
過左陣 老婆豬 就打黎了 -v-" 開心 聽到老婆豬把聲 >3<" 太掛主 太掛主-v-"
之後傾左陣 老婆豬 反到家 我冇耐都食飯@@" 今日 應該 係咁多@@"
我不怕肉麻 因為愛妳 正是我 老婆豬 小希 I LOVE U
|