| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
| 星期5@@" |
分類: 未分類 |
冇打2日 打反先-v-"前2日都冇咩野
今日6點半就自己起左身~.~" 跟主到左7點打比老婆豬叫佢起身>3<"
真係好 一早就聽到老婆豬把聲>3<" 跟主收線...老婆豬去洗面-v-"
跟主同老婆msn多陣就傾電話咁陪老婆坐車>3<"
冇耐我都反學了@@"今日去考察-3-" 係大埔寶湖花園-v-"
好掛主老婆豬..好多日冇見la/口\" 3月仲慘T^T 老婆豬要努力溫書t^t"
考察完就同呀sir去飲茶-3-"飲到就完班主任打比班長話下就課程轉左去星期2-3-"
本黎星期2放早的~.~" 咁特然所以要等2點反去課室..因為飲到1點到果到2點先開"
早知就唔放低D野係果到la-.-" 放左學就SD個 sms 話比老婆豬聽-3-"唔知收唔收到呢-3-"
之後就反家 係咁多先-3-"
|
| 發表時間:2009-02-27 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
| 星期2 |
分類: 未分類 |
尋日冇打到 @"@ 講反尋日先@"@
冇咩野 走左堂 激親老婆豬-3-
搞到冇古古力食 老婆親手整架T^T""
今日就反學 聽書 因為今日QAS ~.~"
重要的~.~" 10點40打比老婆豬-3-"
遲左=O=" 對唔主喔 -3-" 跟主老婆豬話 諗主比,粒佢整的古古力我食-3-"
跟主話我遲左 所以一粒都冇T^T 跟主食左吉野家~"
之後反去上堂~" 放學去影相 ... 今日係咁多~"
|
| 發表時間:2009-02-24 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 77 | »
|