今日呢就6點幾到起身了-v-" 點解咁早..因為同老婆豬唱k >3<"
起身打左陣機.. 7點就出左門了-3-"去到車站諗主增值la 點知又冇人-.-
買飛 布機又唔收我20$-.- 搞到我要行一個圈-3-"去左7仔增-3-"
增完老婆豬就打比我了-3-"仲諗主上到車先打tim -v-"
之後......就到左9龍灣 等老婆豬-3-"呵 早老婆豬幾秒到-v-
之後行去咩 box到 唱-v- 好玩-3-" 我唱下 老婆豬唱下-v-一時就啜下老婆豬>3<"
老婆豬仲喂我食早餐>3<" 開心+甜-v-"11點完左就黎我家了-3-" 仲買左個痴飯食-3-"
反到上水 買冷面食>3<" 跟主就行反家了 呵@@"
反到去就幫仔沖涼-3-"老婆豬就玩電腦-v-
之後就睇下片 攬下訓下咁 就到左食飯時間-v-"
keke 老婆豬又係我家食飯了>3<" 食完飯就去許樓山食甜品>3<"
一人一個...我食下老婆果D...老婆又食下我果D -v-幸福幸福>3<"
之後回家了....今日唔係樓下坐了-3-" 因為老婆豬聽日測驗-3-"
之後好唔捨得咁 送左老婆豬入樓 我就回家-3-" 好掛主老婆豬 -3-"
今日係咁多@@" |