今日一早就同平日一樣 起身陪老婆豬反學-3-"
老婆豬今日生日呀>3<"生日大大快樂喔!
跟主就同老婆豬電電咁反學-v-" 送完老婆豬反學我就睇下野咁-v-
睇睇下發覺 原來今日要交野=o="死la遲到la @@"
好彩我移得快 冇遲@@"跟主揾呀媽食早點-v-"
買左大家樂做早點(外買) 反到家就開始食-v-"跟主睇野 同掛主老婆豬-3-"
但冇sms老婆豬/口\因為電話就冇分鐘-3-"
睇到3點半就沖涼準備-3-"
到左4點老婆豬放學打比我-v-"佢冇約-v-好野
過左陣某想約老婆豬陪佢過生日t^t 心情跌一跌醋一醋-3-"
最後老婆豬都係陪我-v-
.....到左老婆到 就去果間唔知咩咩到買野食 跟主夾糖@@"
同埋買野比bubu仔-v-"買左野食就去左海邊坐同食-v-
買左10粒小丸子同8件(唔識打)好味 -3- 小丸子就食哂 8件食左6件 有2件比我整跌左-.-"
我太蠢-3-"不過就好溫馨幸福-3-"到左唔知幾點-v-"
就開始行反屋企~但我地見到d死臭街童好多咀@@"正中多咀狗 咩事 唔講la ~.~"
行到反佢家樓下坐左陣 老婆豬就上去了 我就回家-3-"
今日係咁多la 就-v- 最後講多次 老婆豬 生日大大快樂 啜啜卜>3<" i love u |