| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
| 星期天 @@" |
分類: 未分類 |
今日星期日~.~" 我訓到 唔記得左幾點到 就起身了 ~.~"
跟主就溫老婆豬keke -v- " 一起身就掛主老婆豬-3-"
冇一日唔係咁-3-"~@老婆豬msn冇人應-o-跟主打電電 比老婆豬先知-3-"原來去左食早點-v-"
食完佢去左呀E到教人做數-3-" 期間 我好好好掛主老婆豬呀-3-"
到左4點幾到~老婆豬反黎了-v-"真好.不過都好掛主老婆豬-3-"因為見唔到老婆豬-3-"
跟主同老婆豬玩陣..20比2 輸到咁-.- " (當然 我係2分果個-3-" )今日好凍所以冇沖涼-3-"
再夜小小就同老婆電電-3-"
|
| 發表時間:2009-01-12 02:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 10 日 星期六  |
| -3- |
分類: 未分類 |
今日星期六 我一早起身搞埋d野就打比老婆豬-v- "
老婆豬今日要黎我家>3<"開心-v- .......老婆豬黎到了-3-"
應該係x點(我都唔知幾點-.-") 跟主我上水港鐵站等佢 -v-"
我漫老婆豬幾秒-3-"跟主去左happy lomon 買野飲-v-次後我去增值電話@@"
回家中-3-仲買左薯片反去食-v-" 惠康格黎ga彩園邨有人跳樓=O=" 好彩老婆豬叫我唔好睇-3-"
唔係幾晚唔洗訓-.-" 跟主就反家睇野食薯片 ... 有得攬主老婆豬真好-3-"
到左唔知幾點 -3-就煮一丁公仔面 我老婆豬一齊煮-v- 好有家庭feel-3-"
食完冇耐老婆豬就反家了-3-" .....去到老婆豬家樓下 坐左陣就回家了-3-"
因為太大風了-v-" 同埋我地係咁玩 豬豬 我好凍呀keke -v- "
今日就係咁-v- " |
| 發表時間:2009-01-11 11:00 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | »
|