只要給妳一點幸福一點溫柔~
我什麼都不介意~
這就是我~
Zz969zZ
暱稱: 忠忠
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很久沒打了~"
2011-10-06
@@
~"~
朋友"
文章分類
全部 (153)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 32
今日人氣: 14
累積人氣: 2357
2009 年 1 月 11 日  星期日   晴天


星期天 @@" 分類: 未分類

今日星期日~.~"  我訓到 唔記得左幾點到 就起身了 ~.~"

跟主就溫老婆豬keke -v- "  一起身就掛主老婆豬-3-"

冇一日唔係咁-3-"~@老婆豬msn冇人應-o-跟主打電電 比老婆豬先知-3-"原來去左食早點-v-"

食完佢去左呀E到教人做數-3-" 期間 我好好好掛主老婆豬呀-3-"

到左4點幾到~老婆豬反黎了-v-"真好.不過都好掛主老婆豬-3-"因為見唔到老婆豬-3-"

跟主同老婆豬玩陣..20比2 輸到咁-.- "  (當然 我係2分果個-3-" )今日好凍所以冇沖涼-3-"

再夜小小就同老婆電電-3-" 

 

發表時間:2009-01-12 02:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 10 日  星期六   晴天


-3- 分類: 未分類

今日星期六  我一早起身搞埋d野就打比老婆豬-v- "

老婆豬今日要黎我家>3<"開心-v- .......老婆豬黎到了-3-"

應該係x點(我都唔知幾點-.-") 跟主我上水港鐵站等佢 -v-"

我漫老婆豬幾秒-3-"跟主去左happy lomon 買野飲-v-次後我去增值電話@@"

回家中-3-仲買左薯片反去食-v-" 惠康格黎ga彩園邨有人跳樓=O=" 好彩老婆豬叫我唔好睇-3-"

唔係幾晚唔洗訓-.-" 跟主就反家睇野食薯片 ... 有得攬主老婆豬真好-3-"

到左唔知幾點 -3-就煮一丁公仔面 我老婆豬一齊煮-v- 好有家庭feel-3-"

食完冇耐老婆豬就反家了-3-"  .....去到老婆豬家樓下 坐左陣就回家了-3-"

因為太大風了-v-"     同埋我地係咁玩  豬豬 我好凍呀keke -v- "

今日就係咁-v- "

發表時間:2009-01-11 11:00 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]