| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 22 日 星期日  |
| 星期日 |
分類: 未分類 |
今日冇咩野打 @@" "
早上就幫仔仔洗龍同沖涼"
同埋掛主老婆豬"
下就~~掛主老婆豬
夜~~都係掛主老婆豬
今日整天都掛主老婆豬"
完 @@"

↑我同老婆豬的仔仔 bu"↑

↑老婆請我食的糖糖>3<"↑
睇落去冇特別..其實識發光=O="

↑糖糖 發光後@@"↑

↑糖糖 發光後2@@"↑
|
| 發表時間:2009-02-22 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
| 開心" |
分類: 未分類 |
對唔住喔 老婆豬"搞到妳2日唔開心.....
今日差D起唔到身"-.-"出得好沖忙" 唔記得帶重要GA野-3-"
跟主就上堂去 ~" 上上下就諗...唔知今日老婆豬會唔會黎~"
好掛主妳呀=O="~11點幾就打比老婆豬~"傾左陣聽到佢坐緊車~"開心~"
姐係見到老婆豬>3<"放學真係見到老婆豬>3<"老婆黎接我放學-3- 開心到爆炸=O="
跟主去大埔中心 睇下有咩食-v-" 最後去左吉之島買左小小野食-3-"跟主去左個公園仔食-v-""
食雞輸左/口\..唔夠老婆豬快-3-"之後反上水 反家~.~" 反到去下 耳分高下睇-v-"睇完就訓到6點幾.."
之後玩多陣就諗主出去食飯@@" 比呀媽叫係到食 慘-.- " 老婆仲諗主飲珍珠奶茶架"
食完送老婆反去了@"@ 到左上水站 去左買奶茶飲@@" 老婆玩啜珍珠-3-" 我都啜左最後一粒-v-(睇得耳分高下多 -v- ke)"
.....到左之後 係老婆豬樓下 諗主坐陣 點知 好濕 冇得坐-3-" 之後啜左幾啜就 反家了-3-"
今日係咁多" |
| 發表時間:2009-02-22 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 77 | »
|