| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
| @@"星其月1 |
分類: 未分類 |
今早 又懶訓左-3-" 起唔到身..要老婆打黎先起到-3-" (老婆豬比你打pet pet -3-")
用電話陪老婆豬-v-" 佢反到學校了 ..我就飲湯 @@" 9點幾就訓多陣-v-"
2點幾起身 -v- 好耐冇見過老婆豬laT^T ~超級掛住老婆豬T^T ~ 要等多幾個秋先有得見/口\"
跟主我就玩左陣~ 4點幾老婆豬放學了 -3-" keke 陪老婆反家-v-
老婆比ok 個牛奶波羅包呃左-3-" 跟左反到家傾左陣就比老婆豬訓陣了-3-"
我就沖涼+食飯@@" 呵 跟主睇左陣電視@@"
就打比老婆豬了-v- 佢又咁岩沖涼中-3-" 冇耐再打 -v-
希望 老婆豬 耳仔 快D 好反la -3-"
今日應該完-v- "
|
| 發表時間:2009-01-19 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
| 星期6 |
分類: 未分類 |
今日 一起身 就打比老婆豬了 佢食緊早點 跟主
我就幫bu bu沖涼-3-" 之後老婆豬打黎-v-"
傾左陣就冇傾了-3-" 冇耐老婆豬就出去了~"
之後陪佢答車~" 佢到左就冇傾了-3-"之後老婆豬就打反比我-v-"
有點開心..可以聽多老婆豬把聲一陣~因為某未到的關係..
心情不好 不打 |
| 發表時間:2009-01-17 03:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 77 | »
|