今日有開心唔開心la@@"
今日都幾人黎拜年@@"有老婆豬 家姐+佢個女 大佬一家
今日就11點幾起身@@"一起身就打比老婆豬la-3-"
但老婆豬唔得閒-3-老婆要換3去飲茶-3-"所以好快收線-3-"
跟主幫仔仔換木康-3-"因為臭臭地 -3-"
到左3點幾到..就去接老婆豬-v-我仲買左珍珠奶茶比老婆豬飲-3-"
好開心呀見到老婆豬-3-"跟主我地邊飲邊回家-3-"甜甜>3<"
我仲諗主家姐佢地到先tim~.~"不過老婆豬到先ke-v-"
跟主同老婆豬睇左陣片-v-佢地就到了-3-"果陣應該係4點幾~.~"
家姐到先-3-"幾秒後大佬佢地都到-v-搞笑...大佬佢地拍錯門哈 = =
佢地到左我緊係出一出去叫人同收利是-v-當然老婆豬都有>3<"
跟主睇多陣片-3-"就找左bubu出去玩 @@" 呀仔好受歡迎@@"
大佬個女睇唔到唔很走-3-"玩左陣就出門 打邊no了-3-"
出去果陣BB女好惡-.- " 我同老婆豬都比佢嚇一嚇-3-"
我地諗主去吉野家打-3-但係冇得打-3-" 行左陣就決定去大家樂打了-3-"
叫左個醉雞-V-" 我地又大戰了-3-" 老婆豬又側野落黎我到 -3-"我當然反擊-v-"
今次戰績唔錯-v-" 但都好飽-v-" 我地杯野飲都換黎玩去-3-" 好玩-v-"
食完就回家了-v-"我地出左去..睇到個咩咩餅就買左黎食-v-"冇錯我地又食>3<"
個餅同老婆豬一人一淡 好甜好好味>3<" 之後去上水站坐車反去了-v-"
今次冇得坐-3-"我同老婆豬都要企-3-" 跟主玩左陣數字game -v-" 我好蠢-3-"
之後到左彩虹換小巴-v-" 係彩虹一落車出左閘就聞到好香雞蛋仔-v-"但好多人所以我地放棄食佢-v-"
冇耐就到左老婆家樓下-3-" 坐左陣攬左陣就要回家了-3-"我地啜啜完 我睇到佢反左去我就開始行反去坐車了-3-"
|