只要給妳一點幸福一點溫柔~
我什麼都不介意~
這就是我~
Zz969zZ
暱稱: 忠忠
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很久沒打了~"
2011-10-06
@@
~"~
朋友"
文章分類
全部 (153)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 32
今日人氣: 8
累積人氣: 2313
2009 年 1 月 27 日  星期二   晴天


大年初二 分類: 未分類

今日有開心唔開心la@@"

今日都幾人黎拜年@@"有老婆豬  家姐+佢個女  大佬一家

今日就11點幾起身@@"一起身就打比老婆豬la-3-"

但老婆豬唔得閒-3-老婆要換3去飲茶-3-"所以好快收線-3-"

跟主幫仔仔換木康-3-"因為臭臭地 -3-"

到左3點幾到..就去接老婆豬-v-我仲買左珍珠奶茶比老婆豬飲-3-"

好開心呀見到老婆豬-3-"跟主我地邊飲邊回家-3-"甜甜>3<"

我仲諗主家姐佢地到先tim~.~"不過老婆豬到先ke-v-"

跟主同老婆豬睇左陣片-v-佢地就到了-3-"果陣應該係4點幾~.~"

家姐到先-3-"幾秒後大佬佢地都到-v-搞笑...大佬佢地拍錯門哈 = =

佢地到左我緊係出一出去叫人同收利是-v-當然老婆豬都有>3<"

跟主睇多陣片-3-"就找左bubu出去玩 @@" 呀仔好受歡迎@@"

大佬個女睇唔到唔很走-3-"玩左陣就出門 打邊no了-3-"

出去果陣BB女好惡-.- "  我同老婆豬都比佢嚇一嚇-3-"

 我地諗主去吉野家打-3-但係冇得打-3-" 行左陣就決定去大家樂打了-3-"

叫左個醉雞-V-"  我地又大戰了-3-" 老婆豬又側野落黎我到 -3-"我當然反擊-v-"

今次戰績唔錯-v-" 但都好飽-v-" 我地杯野飲都換黎玩去-3-" 好玩-v-"

食完就回家了-v-"我地出左去..睇到個咩咩餅就買左黎食-v-"冇錯我地又食>3<"

個餅同老婆豬一人一淡 好甜好好味>3<" 之後去上水站坐車反去了-v-"

今次冇得坐-3-"我同老婆豬都要企-3-" 跟主玩左陣數字game -v-" 我好蠢-3-"

之後到左彩虹換小巴-v-" 係彩虹一落車出左閘就聞到好香雞蛋仔-v-"但好多人所以我地放棄食佢-v-"

冇耐就到左老婆家樓下-3-" 坐左陣攬左陣就要回家了-3-"我地啜啜完 我睇到佢反左去我就開始行反去坐車了-3-"

發表時間:2009-01-28 05:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


同老婆豬幸福的 年宵 分類: 未分類

今日一起身就打比老婆豬了 -v-"

老婆豬食緊早餐-3-" 佢食完就黎我到了-v-"

...1個中後@@"~ 老婆豬黎到了-v-開到老婆豬開心-v-"

跟主我就去接佢-v-"去緊果陣我見到呀媽-o-"佢買左假花-.-" 仲好開心咁-.- 呆-.-

到左車站了 我冇遲到-v-" 跟主就開始向我家出發-v-"

跟主我地去埋惠康買小小薯片-v-"

行多陣到我家了-v-"我地就攬主訓+睇片(正常的片)睇下訓下就5點幾6點了-3-"

跟主到左6點幾 食飯了-v-" ke老婆豬係我家一齊食>3<" 呀媽係咁側老婆食野-3-"

同介紹佢D產品-.-"我緊係幫手推-3-"之後係房玩多陣就去今日ga活動 年 宵宵宵宵宵-v-"

出去去..嘩......好多人呀=O="  我地一路行一路睇野@@" 但未入到年宵場地-3-"

但都好多野睇@@" 入到去 好快行完 冇野睇-3-"出面仲多野睇-. -

之後行左陣廣場~"好多野都未山門@@" 行到車站我見到好多走鬼當 ..呵@@"

嘩@@" 我同老婆就由頭行到尾 買左小小野-v-

就企左係側邊食 -3-" 老婆一淡我一淡>3<"又甜又幸福>3<"

之後就送老婆回家了 -3-"  火車到 好多低B仔-.-"

.....去到彩虹  我地仲買左個格餅@@"  ke 係呀 我地又食呀 >3<"好味-3-"

跟主坐小巴-3-"到左老婆家樓下-3-"就坐多陣 我先反家@@"

今日應該係咁多-3-"

發表時間:2009-01-26 09:59 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]