只要給妳一點幸福一點溫柔~
我什麼都不介意~
這就是我~
Zz969zZ
暱稱: 忠忠
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很久沒打了~"
2011-10-06
@@
~"~
朋友"
文章分類
全部 (153)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 32
今日人氣: 12
累積人氣: 2355
2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


yoyo @@" 分類: 未分類

今日一早起身 送老婆豬反學 -v- " 當然係7點幾la >3<"

一路傾電一路行 直到 到左學校(冇幾遠)>3<" 唔捨得T^T"

陪完就到我反保安課程-v-" (20日=O=")8點幾出門口8點半到 就到左-3-"

反到去打左陣機先上堂@@" 今日冇食早餐~.~"上呀上呀上 -3-"好掛主老婆豬>3<"

果幾個好嘈ga呀姐  坐係我後面-.-  好嘈 =O=" 今日就講應識自己性格~.~"

成日上上下堂 個好中意玩野ga個呀叔 都好嘈-.- "不過都幾搞野=o="

1點放學了@@"  諗主即刻去會展買野 點知 佢比左d 重要文件我-.-(當然每人一份)

我要回家一次-. -吞-O-  仲係好掛主老婆豬-3-"  之後去左大快活 買左個吉列豬炸蝦飯@@"

反到家就食飯-3-"  唉~個吉列豬都唔吉列ga-.-   炸蝦都係-.- "

 食完我就出會展買野了-v-"  ....... 到左會展la  要搞間野係邊-.- "

好快就比我溫到了 @@" 叻仔=O=" 之後入去睇  睇左好耐 諗左好耐@@"

最後都係買左隻豬 keke @@" 因為好多人買 =O=" 10個有9個都係-. -"

買買下老婆豬放學打比我了-3-" KE  傾左陣 我要比$所以收左線-3-"

比完打反比老婆豬-3-"不過冇人聽-3-" 但我知老婆豬應該睇緊E生-v-"

跟主再打 都係咁-3-" 到左尖東站 老婆豬先打比-v-" 原來老婆豬頭先沖緊涼-3-"

傾左陣 我就話反到家先打比老婆豬-v-"  ... 反到佢 打比老婆豬 不過佢唔得閒就收線了-3-"

跟主沖涼食飯 食飯之前就幫仔仔換木(康)  今日係咁多@@"

 

發表時間:2009-02-11 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


開心 -3-" 分類: 未分類

好野  好野-3-"

今日一早7點彈左起身-v-應該係我太掛主老婆豬-v-

跟主等老婆豬起身-3-"呵 -3-"....就後9點幾就出門口-3-"

去邊@@"?  緊係去老婆豬到食早餐>3<"好野又見到老婆豬 -3-"

我就食左對三文治--3老婆豬就係早餐B -3-"

食完就去左買野>3<" 可以係老婆豬身邊-3-" 我地一路行一路玩-3-"

開心-3-"    之後去街市-3-" 我好飽la =O=" 老婆豬仲想買雞蛋仔..同格餅-3-"

我左止左一陣-3-" 但最後失敗左-3-" 跟主就去左厚得邨個公園仔食  同玩左陣psp -3-"

比老婆豬win 左1次 我跟主win反-v-" 個的士game-3-"冇耐就反去了-3-

行到老婆家樓下-3-"

發表時間:2009-02-07 11:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]