今日一早起身 送老婆豬反學 -v- " 當然係7點幾la >3<"
一路傾電一路行 直到 到左學校(冇幾遠)>3<" 唔捨得T^T"
陪完就到我反保安課程-v-" (20日=O=")8點幾出門口8點半到 就到左-3-"
反到去打左陣機先上堂@@" 今日冇食早餐~.~"上呀上呀上 -3-"好掛主老婆豬>3<"
果幾個好嘈ga呀姐 坐係我後面-.- 好嘈 =O=" 今日就講應識自己性格~.~"
成日上上下堂 個好中意玩野ga個呀叔 都好嘈-.- "不過都幾搞野=o="
1點放學了@@" 諗主即刻去會展買野 點知 佢比左d 重要文件我-.-(當然每人一份)
我要回家一次-. -吞-O- 仲係好掛主老婆豬-3-" 之後去左大快活 買左個吉列豬炸蝦飯@@"
反到家就食飯-3-" 唉~個吉列豬都唔吉列ga-.- 炸蝦都係-.- "
食完我就出會展買野了-v-" ....... 到左會展la 要搞間野係邊-.- "
好快就比我溫到了 @@" 叻仔=O=" 之後入去睇 睇左好耐 諗左好耐@@"
最後都係買左隻豬 keke @@" 因為好多人買 =O=" 10個有9個都係-. -"
買買下老婆豬放學打比我了-3-" KE 傾左陣 我要比$所以收左線-3-"
比完打反比老婆豬-3-"不過冇人聽-3-" 但我知老婆豬應該睇緊E生-v-"
跟主再打 都係咁-3-" 到左尖東站 老婆豬先打比-v-" 原來老婆豬頭先沖緊涼-3-"
傾左陣 我就話反到家先打比老婆豬-v-" ... 反到佢 打比老婆豬 不過佢唔得閒就收線了-3-"
跟主沖涼食飯 食飯之前就幫仔仔換木(康) 今日係咁多@@"
|