老婆豬豬 生日大快樂喔 啜啜卜 -v-~"
(尋晚唔記得打-..-" )
今日一樣早上起身陪老婆反學 -3-" 但我咳咳地(都咳左好幾日-.-")
今日早上仲出唔到聱tim =O= 變左第2個人-.-"(我指把聲-.-)
同老婆豬傾主電咁反學-3-" 但我聲音太細聲了-3-"
老婆豬反到去我就幫仔仔沖涼了-3-" 第1次沖得不太好...
佢係果到好似好驚咁 同埋佢 碌左幾下 好似唔夠沙 ...太多又怕整親佢-.- "
最後沖完了第1次我幫佢沖的涼-.-"
12點幾好掛主老婆豬所以就sms 佢-3-"跟主食左小小野就訓多陣@@"
3點幾到起身-v-等佢放學-3-" 佢就放學了好ya-v-" 4點半到我sms 多次佢~
老婆豬打黎了-v-傾左幾句(幾句都好-3-") 佢就去行街了-v-"
行完佢打黎 我就陪佢等車-3-" 老婆豬拎好多野=O=" 辛苦老婆豬了 啜啜-3-"
佢反到家換 33 就出左去食飯了-3-" 我就係到玩爆爆王-3-"(當然我有掛主老婆豬la-3-")
今日食粥~.~"但我到e+都未食keke @@" ...老婆豬反到家 我就打日記了>3<"
今日係咁多了-v- " 食粥先 886 呵@@"
|