Halo~琴日係小學既畢業禮,我返到去見到好多好多我既好朋友^^
e家升上中學...我地就會分開唔再一齊讀書lu~
不過我地都會保持聯絡=]
我地琴日影左勁多相,my FD話佢影相笑到肚痛=="我塊面好累,一影完變面=="
之前我去旅行又影左好多相,有一張係我勁勁勁眼訓,因為岩岩訓醒=="
我爸爸一話影相,幾累都算la~影完即訓低,繼續訓zzzzzz
今朝早同爸爸去打羽毛球,因為我想參加個d羽毛球班,
玩左一陣,我已經頂唔順,係到叫救命...
羽毛球係室內運動,點會係室外玩架><
我爸爸話我係「大小姐」不過我當然唔係脾氣唔好個d la~
係做小小叫累個d=="我媽媽話我.....
游水就玩水,
跑步叫冇氣,
打球唔想郁....幾勁=="
所以我決定....唔參加球類的運動,太辛苦laT^T
|