﹎°×||Ξ* lucky彤'`'♥︶﹥♀/﹌日誌
HaLo,歡迎大家睇我的Blog,交個FD FD=] 四葉草之天地*v*
a0301877
暱稱: ﹎°×Ξ* 彤'`'♥︶♀﹌
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-02-02
2010-02-02
18.9.09 happy day
開學DaY
helloooooooooooooo
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


18.9.09 happy day 分類: 未分類

今日派左朝早去左canteen到溫習,

因為要測IS><好鬼多text ar!!

第1,2堂係ICL(電腦)堂,

有一個測試~睇下你打英文打幾快,

我第一次warm-up個陣,

隔離個個竟然懷疑我冇打\./

我係打得勁慢bo=="1mins打得唔知幾多字...

之後就黎個真正的,要紀錄個分的,

3 mins 打了23個字&完全準確冇打錯(23個算多架la)

之後我個行我最勁,呵呵=]

隔離個個問我係咪人黎架...

因為佢之前見到我打得勁慢架,hehe...

落堂後,我個班跟學號分2班上堂,

我地落左,但係另一班未落=="

2個班長係入面,冇得入課室,

所以就同婷婷&霍霍上左6&7樓玩=]

有個溫室係7樓^^8樓唔上得,

6樓就有個地方好靚&好涼,坐係個到好舒服=]我地係到玩*v*

之後上數學堂...唔係太專心(雖然明知自己數學唔掂)

因為下一堂就係IS><要測T^T好驚!!

咁巧老師抽中我個學號出去做數><

做完...但係錯左=="

出去再做...老師好好人教我做...

做完明左d=]點知一堂後~~唔記得左

之後個堂IS,死la><

但係有d真係唔記得點串ar\./激死我la!!!!

之後小息就同婷婷&霍霍&傻貓去左找Mr.Lau(數學老師)補數,

因為數學真係唔掂,老師講左講,明左勁勁勁多=]

午息都有去^^仲可以做埋功課,唔明即問,

做左我think最難個條la~

老師話我岩晒,勁HAPPY~

如果keep住咁,數學一定有進步!!

之後中文堂,個老師一向好人,而且我幾like上的^^

中文之前有小測&默書,2個都滿分,呵呵^^YEAH




訪客留言 (返回 a0301877 的日誌)


chloe199679 於 2009-09-19 11:04 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany313 於 2009-09-19 10:58 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!
Posted at 2010-04-04 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





日誌訂閱
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 562
好友名單
四葉草