今日派左朝早去左canteen到溫習,
因為要測IS><好鬼多text ar!!
第1,2堂係ICL(電腦)堂,
有一個測試~睇下你打英文打幾快,
我第一次warm-up個陣,
隔離個個竟然懷疑我冇打\./
我係打得勁慢bo=="1mins打得唔知幾多字...
之後就黎個真正的,要紀錄個分的,
3 mins 打了23個字&完全準確冇打錯(23個算多架la)
之後我個行我最勁,呵呵=]
隔離個個問我係咪人黎架...
因為佢之前見到我打得勁慢架,hehe...
落堂後,我個班跟學號分2班上堂,
我地落左,但係另一班未落=="
2個班長係入面,冇得入課室,
所以就同婷婷&霍霍上左6&7樓玩=]
有個溫室係7樓^^8樓唔上得,
6樓就有個地方好靚&好涼,坐係個到好舒服=]我地係到玩*v*
之後上數學堂...唔係太專心(雖然明知自己數學唔掂)
因為下一堂就係IS><要測T^T好驚!!
咁巧老師抽中我個學號出去做數><
做完...但係錯左=="
出去再做...老師好好人教我做...
做完明左d=]點知一堂後~~唔記得左
之後個堂IS,死la><
但係有d真係唔記得點串ar\./激死我la!!!!
之後小息就同婷婷&霍霍&傻貓去左找Mr.Lau(數學老師)補數,
因為數學真係唔掂,老師講左講,明左勁勁勁多=]
午息都有去^^仲可以做埋功課,唔明即問,
做左我think最難個條la~
老師話我岩晒,勁HAPPY~
如果keep住咁,數學一定有進步!!
之後中文堂,個老師一向好人,而且我幾like上的^^
中文之前有小測&默書,2個都滿分,呵呵^^YEAH
|