今日去沙田圖書館到借中史書
點搵都搵唔到我想要果本
搵到發火唔搵
去搵小說睇喇~
全部都係BB書-.-無聊到死
最後借左''黑魔女學園2''-_-
同埋""珍稀動物走私案"""-______-
唉-.-沙田圖書館變左成個遊樂場咁
d細路周圍跑-.-