|
|
07/12/2009
|
今日係出發既日子 第2Day 第3Day
今日乜日子?? 我地去操場操步 依依不捨
今日係去紀律訓練came 無啦啦落雨 我地係果日生醒左
我聽上年果D六年級講: 我地都係到操
你1會覺得好辛苦 跟住教練約我地8點15分到操場
1D都唔好玩 點知搭半都未到
你1時feel好好玩 原來佢地入曬PE館
你1時覺得好感動 跟住派個教練叫我地入黎
知道屋企人平時有幾辛苦 (過片)
佢地為我地既負出
所以
我估到全班都會喊
包括招仔
我覺得我自己會好少喊
因為我唔like係全班面前喊
到達目的地
我地落左車
就比教練話我地係敢講野
跟住全班靜曬
(過片)
cut(t過片)
我地要開飯,幫老師,教練按摩
同埋
我地要拎飯碗,送菜,筷子等等
跟住
有個我地班的女仔係到喊
跟住話原來開飯係好辛苦
我0曬
開飯好辛苦咩??成日都拎嫁啦
都傻傻地
跟住分房訓
分完房
都唔知班男仔係咪玩野
係到講:對面的女仔,早晨呀!!
係咪傻嫁!!夜晚講早晨?你個鐘壞左呀??
知道屋企人平時有幾辛苦
佢地為我地既負出
所以
我估到全班都會喊
包括招仔
我覺得我自己會好少喊
因為我唔like係全班面前喊
到達目的地
我地落左車
就比教練話我地係敢講野
跟住全班靜曬
(過片)
我地比教練訓話
佢係敢講我地D衰野
見到招仔
佢好似想喊
最後
佢都係無喊
收返D眼淚
(我都係)
cut(t過片)
我地要開飯,幫老師,教練按摩
同埋
我地要拎飯碗,送菜,筷子等等
跟住
有個我地班的女仔係到喊
跟住話原來開飯係好辛苦
我0曬
開飯好辛苦咩??成日都拎嫁啦
都傻傻地
跟住分房訓
分完房
都唔知班男仔係咪玩野
係到講:對面的女仔,早晨呀!!
係咪傻嫁!!夜晚講早晨?你個鐘壞左呀??
| |
|
« | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | ... | 423 | »
|
|