Create a MySpace Playlist at MixPod.com
唉...今日去左搵工=,= 由3點搵到6點都仲味搵到... 7仔...m記...茶餐廳...嘜都搵過曬... 都係唔請...行到5點幾... 返屋k途中...經過右漢街市... 見到有間新開GE東望洋包鋪...見到請人... 即刻走左過去...佢地有請清潔工,待應,收銀,烘包= =" 我諗我都係做待應同收銀嫁la~ 收唔收都唔知-____- 聽日再努力搵la~搵錢就係咁辛苦~__~
連續一個星期都冇打日誌! 今日終於考完試...但我唔覺得我開心~ 可能又要分班la~呢種心情年年都有! 呢一個星期...大家都好努力咁溫習~ 考好呢次試! =========================在此...我祝福大家能夠升班! 補考果d唔好灰心~ 只要有信念...就一定成功~只果仲係咁意志消沉~就一定係打敗丈~係邊到跌底...就要係邊趴返起身......(閱讀全文)
考試...唔想打日誌!= =? 都係果句:大家加油!