Create a MySpace Playlist at MixPod.com
呢一個星期放假...都冇野做-___-" 但係...日日都要出去教人代數...3角...-0-" 辛苦死我la~終於明白d老師GE辛苦/ v \ 7月8日8:30要返分校睇座位=.=" 心諗...睇個位者..洗唔洗過分校呀0口0" 又蝕左D巴士錢...學校你靠害-___-? 果日返去之余...順手睇下[新豪天地]-____-"
今日就係...高一級的最後一日! 8點半返到去...又係得個坐字=___=悶死... 到左9點終於開場la~又係岑校長講野... 講...講...講...講左1粒鐘左右...終於講完... 期間全班人都扒曬SLEEP-0- 終於到公佈成積GE時候la~ 我仲以為我今段可以拎到第1/第2(妄想=____=") 點知都係壓係第二A_____A" 第一名果位真係好強=0=" 但最後我都......(閱讀全文)
今日3點就去左寰宇果間M記到... (初三的一個朋友0.0) 幫人溫代數0v0...點知得1個人來! (太好了/0\唔洗1 On 3) 溫習途中...同佢講左好多野... 有笑話...有以前D經歷...仲有人生! 當然...都有食個餐-V-"鬼叫我為食咩>O< 佢話初二,初三有補考都升到... 我就唔信今次升唔到... 就係因為[我就唔信今次升唔到...]呢句... 又令到我再次震作起來........(閱讀全文)