Create a MySpace Playlist at MixPod.com
去左人地屋k溫化學v3v 溫左3粒鐘...原來發覺化學係勁易=3=" 學的只有離子鍵果part... 其余都係背=0= 真係OMG...
嗚嗚T^T今日體育堂成堂打羽毛球... 打到滿身大汗=3=比起平時打波踼波出汗仲要多... 返到上去先知岩先打羽毛球整親隻手(甩左一小塊手皮- -)... 非常痛呢- -"基本係掂親野都尖尖痛=0= 之後今晚又出左去打球... 因為傷左塊皮...搞到我控球方面完全失防... 唉...都唔知幾時先好返.... 渣筆都難=3="睇來又要休息一期...
個語文大測難到...=3=" 全部出書...枉我琴晚溫左咁鬼內...同溫埋曬d無為野... 真係想打出卷果位= =" 不過好采有貴人相助v3v 有貼士...臨大測溫左2條翻譯0.0 真係出左...不過d填充有少少棘手... (哈哈...不是永遠都係咁好運0口0)