Create a MySpace Playlist at MixPod.com
今日真係好開心^0^ 終於俾個機會我擺脫苦悶0_0" 就係係歷史堂偷偷咁同人調位v3v 同某人傾左成堂計=3=同摺紙仔=口=" 原來今日先發現佢唔識摺天鵝... 笑翻肚子了>口< 真係希望日日都可以咁樣嘻嘻下下Q.Q
唉...自從全班調左位之後...(其實我係冇調到=0=) 我就開始悶悶不樂...因為冇得同某人傾計la/口\ 好唔開心...而家前面果幾個係10名內=3=" 6柯即係想我地咁段爆分先擠埋一齊坐-口-"(7成似...) 我同某人相隔4行耶...T^T 每日都傾唔到一句...真陰公...好灰/__\ 憎死6柯.\/.咁調位...擺明想佢死者!o! 哼...
哈哈...今日第一堂英文默書非常成功... 但有個位左..就係this同these的分別=3=" 明明大家都讀"d's"點解可以唔同寫法= =" 話說琴晚個英文LOGO唔掂... 搞到今日用埋督課用來做=口=" 好采我有位叻叻軍師...就是"嘉露"^口^ 嘉露真強...3兩下手勢就度定好心水d圖點粘0口0 女仔真係女仔...呢方面最拿手...>口< 幾經辛苦終於釘......(閱讀全文)