返學第一日點解會咁...黑/~\
今朝本身要入禮堂...點知落到去先知原來爆左位-口-(其實我係出課室門口最後果個= ="真不幸...)
遊返上來...成個背隻濕曬-3-"(點解夏天咁熱...)
換唔換季米一樣=/////=
今日終於望到某人係咁肥v0v(有30吋腰圍呢0,0)
話說今日督補變左肥SO上= 3 ="感覺好靜...成日人唔舒服...(可能本身多野講v3v)
加上好眼訓...好想快d放學返屋k...幾驚辛苦終於熬到放學...
放學果時生左一段小事...令到我笑爆嘴(咩事就唔講v3v...自己知算v3v..哈哈!!)
|