Create a MySpace Playlist at MixPod.com
今日個PISA= ="真係比起學校果D易好多=3=" 全部差唔多係選擇題0口0" 中場休息有餅乾派= ="不過好好味v3v 足足6點先放學= =
嘩哈...琴晚半夜3更已經落緊雨= =" 估唔到朝早一起身仲落緊.___. 唔通個天要我今日唔洗食學校d飯0口0(一睇都知>口<") 不過...朝早起身上網有點無聊.... 點知6柯10點幾打電話過來=00=叫我地聽朝1:15分自己去中葡... 我行過對面街就係=3=" 玩到3點...就訓到6點起身再玩過=,= 深諗一層...真係想今日做左個PISA=&......(閱讀全文)
今日老馮上數學堂勁興奮0,0 笑到見牙唔見眼...有古體文字...又有隆字= =" 仲之勁好笑...督補課又發作v3v..希望可以堂堂都係咁樣師生互動= 3 =" 聽日就PISA...驚驚中= ="