Create a MySpace Playlist at MixPod.com
d測驗今日終於完滿結束= =
電腦筆試比想像中easy!!但都係唔識...有點無言= ="
星期6就要考試!!!要俾d心機溫習.\/.
大家努力吧!
5日冇打日誌= =
聽日星期6就係呢個星期最輕鬆GE1日= =
測埋聽日就可以放心打機....
仲有1個星期就考試!!
而家咩都唔識...仲愁緊!!
希望快d學識佢@v@!!
唉...今日真係好煩=3=
要做週記...我由下午6點諗到10點先諗完點作好= ="
聽日又要入禮堂..意味聽日要早起身=口=早起身不是問題..而係上到課堂冇得食早餐...
真係唔知點解14班要係5樓...行到扒街= =
今日係我15碎人生第一次走入街市幫手買餸0,0
平時係屋k冇嘜野...原來而家先知成日哩係屋k係有壞處= =
對住部電腦隻眼會好累...出到街成個盲俠咁= =咩都睇唔到=3=
所以我今後開始要......(閱讀全文)