Create a MySpace Playlist at MixPod.com
唉...今日下晝第8節就要測公民=3=" 魚左打敗仗...本來想係體育堂博殺-口-" 點知俾人拉左去打羽毛球... 打左半堂...我終於肯老實落來=,= 不過...溫來溫去都係唔識... 測驗果時...只識45條選擇同10條填充=0= 好采底分有55分...希望合格-v- 放學過後...睇睇下波見天色唔對路... 味完下半場就急急腳行返屋k... 點知行到聖保祿學校後門就落雨/~\ 就返到屋k300米...d雨好似粒豆咁大=3= 成身濕曬=///=好采保住d書喳... 點解唔聽日落=3=
今次真係"我的媽囉"=口=" 聽日要測公民...全本耶.... 成85x條以上...點記呀... 聽講人地班話...80%選擇...20%填充... 雖然大多為選擇...但都好難溫得曬... 我估我應該臘2眼嫁喳=-="記到就記...記唔到就算/ v \ 今晚唯有溫通宵吧T^T...
今日個周會真係.... 睇初二軍訓= =丨" 見到佢地灑d軍操...都唔齊...有d想笑=3= 今日第8節地理大測... 估唔到有2條填充俾我撞岩左@_@ 真好采...又有幸運之神守護我la~v3v