連續4日GE假期終於放曬lu...v3v
琴晚做野做到2點先訓....搞到今朝唔夠訓...=0=
差d要係班主任堂訓著左...好采本人定力比較好...冇訓到= ="(其實頂硬上0.0)
下就就係物理大測\口/...應該好易拎9字頭0口0
誰不知我信錯左人= ="
我明明睇到第一名果位係寫-40000J...我點解唔信佢...
其實我一開頭係寫-40000J...但係因為前後2人都寫40000J....
跟住就改左=3=...(下次信自己好過信人= =)
因為比率為2:1...SO我信錯了/口\咁就冇左7,8分=0=
真陰公...
今日GE英文差D嚇鬼死我...玩試默課文...
我當堂失魂...點知佢講返原來係聽日先默\口/
好心佢下次米玩...仲枉我咁信佢=-="
之後我改自己張卷...嘩...錯到7彩咁亂Q.Q
頭果句博左去尾果到=3="
今日又要下苦功.\/.大家努力吧!o!
|