今日又同FD AND 佢表哥一齊出左去大陸到玩=3="
仲以為佢地會買衫...俾我學下講價0口0
點知佢地去左買老翻=V=
一入到去...有3條鬼佬係入面...
個賣老翻果條友...識講英文/口\
當時場面令我好[修家]/~\(睇唔出而家大陸D英文文化咁強=.=)
睇左半粒鐘老翻碟...我FD終於買到N年前GE一出卡通!!
係灌藍高手(上,下篇啦XD)=口=
到果陣都6點幾LU...之後鼠左去食大家樂^口^
叫左個芝士肉醬意粉0V0...誰不知...
坐左落個位到3分鐘...兜意粉竟然送左上來=V=
心諗...都唔知係米一早整好=0="
食完...之後返入去...還要填健康証明/0\
原來自動過關真好玩(但廢...)睇得出鬼王上次講GE二手野了= ="
今日又咁就玩左3粒鐘LAO_O"
聽日仲要努力做功課同溫物理A_A"
|