Create a MySpace Playlist at MixPod.com
今日GE化學堂..係咁多堂入面最開心GE一堂^0^ 因為肥馬講埋曬d搞笑野=0=笑爆嘴了... 死la死la...仲有2日...PISA來la=3= 驚驚中/~\
今日...要去PISA總動員= =" 入到去首先聽左陳主任講左個冷笑話=口= 就係:在坐GE同學大家都係15歲...=0000= 聽聽下...有好多人都訓著左=,,,=" 經過1個鐘零3個字於講完... 點知派左張PISA通知= =" 就係由pm 12:00~pm 5:30由學校帶隊= = 要係中葡坐3粒鐘... 仲有一樣非常重要... 就係要食學校d飯Q......(閱讀全文)
次次上親3角堂都要默公式= ="默到怕...驚罰抄... 所以我...今次睇住本習作抄>w< 誰不知...今次嘉露勁醒..全對0,0v...SO我地呢行又唔洗抄v3v 可惜某人又要抄5次...真陰公/~\ 下午GE物理堂= =成堂玩PSP... 到最後幾分鐘先答佢一條問題v3v(我話曬都係物代>w<...不可不答0,0...但有點混淆-3-) 講說某人......(閱讀全文)