Create a MySpace Playlist at MixPod.com
今日係戴老師最後一次代課=3=我覺得好悶心!!
因為冇咩人會聽得明佢d野= ="忍左咁內...李老師終於入來la...
唉~~今日唔知咩事0,0朝頭早冇里神氣=_="直到中午返屋k打緊機就堂醒曬...精神返0v0
都唔知係米琴晚唔夠訓...成日失眠/口\愁...
今日數學比賽...d題簡直就係3***題...叫人點做...可能只要岩一題就可以拎第1=0=
聽日又要會話測驗0,0但..讀都味識讀就測...點算好= =希望聽日唔好咁快輪到我果組la!!
今日隔離位冇返= =搞到我英文唔識冇得出貓T^T可能唔合格=0="
今日聽到班上d人係到狂講[夢樂]之野=v=搞到我都想跳曹玩...唔通要放棄[夢歷]=^=(這是沒有可能的事=3=)永遠愛[夢歷>w<]
而家...好努力咁下緊...
聽日又有大測..睇來又要下一番功夫溫習..愁=3=