終於到左7月8號la~/口\
係屋k悶死我la~\口/
琴晚訓得5粒鐘...點知今朝6點3熱醒左~
準備好一切~7點半上車= =(勁早的說)
點知坐坐下巴士...睇錯站...要行返返去學校-x-"
行到返去見到好多熟人0v0
=============================
一返到去就入返自己14課個課室= =
果個miss鬼死咁惡...有點無言...
原來我坐高二4~同明爺 胡仔 一班!
之後就去到2樓企大約半小時= ="
9點就上返去...我上去Ge原因係...
我一到去...勁多新生...嚇死我...以為入錯室=3="
=============================
我班個班主任 姓-陳!
係高二級 正級組長A"A
以後有咩事 我地係第一個知A"A
哇卡卡...好自豪呢!
===========================
聽日有燒烤...開心死我la
又有得同佢地掙餐飽>w<"
Now~好緊張~好興奮!
今次只需交20蚊喳...抵食!
仲唔擦餐勁Ge~
|