Create a MySpace Playlist at MixPod.com
放呢4日假...累死我喇=.= 唔係訓,食,玩...就冇其他... 琴晚為左趕功課...成1點先訓... 到今朝上咩堂都恰眼訓T_T d野又聽唔明...又話要趕住大測... 高二級真難渡過=0=
祝大家中秋節快樂^o^
豬的生活又開始喇... 訓左8個鐘頭...終於係9點半起身... 發左一陣呆...落街買早餐 一落到去...超爽的說...都幾凍下=...= 此終都係鐘意秋天多d...但係容易皮膚"爆冊"=___=! 今日下午用左半粒鐘...寫左5版書法... 而家仲差800字書信...公民剪報同練習紙... 天啊...點解放假都仲係咁苦... 辛苦GE日子有排挨...你地祝福我吧=___=!!