Create a MySpace Playlist at MixPod.com
仲有10日...暑假over! 開始返學-__-好驚今年呢一個班... 而家仲差英作同語作就搞掂呢個暑假功課0,0 諗起真係開心...話說今年d功課真係好易=0=" 希望呢2日盡快搞掂佢...訓教教豬Zzzz!
快樂GE暑假不久將要過完lu~ 大家係米唔捨得呢! 我呢日日係屋k...發夢... 前2個星期同老豆嘈交.\ /. 到時仲未講Sorry= =" 等陣我心情平靜先再講... 連續2個星期俾人禁機... 哈哈!就係咁...搞到我而家睇電視多過打機...
東方神起 - share the world 好好聽嫁>.<  ......(閱讀全文)
好內冇UP BLOG! 因為呢期好懶...懶...懶 ! 一訓就訓到12點...呀媽叫起身食飯/_\ 近排仲開始失眠添-_-點算好...? ======================== 今日去左星光到拎書... 之後就拎住塔書周街走...走去食野=,= 唉! 都唔知打咩好...! 諗到再打=,......(閱讀全文)