Create a MySpace Playlist at MixPod.com
聽日要考試喇~ 各位同學仔你地溫左習味呀@@? 語文=_=又要背... 本人最憎背野.\ /. 今時今時靠GE係食腦.\_/. 要靈活變通~ 代數...物理...化學...全食腦XD 由其物理...勁難*0* 所以我決定左!O! 我要閉關~嘜人都搵唔到我^_^ 英文~英文~ABC~ 快d俾我愛上你喇*v* 快d俾我拎到80幾喇~
點解學校次次 都要係考試之前 個溫習週先來測驗~ 好似d"疆屍"咁~ 吸乾渣淨我的血=.= 唉~陰公囉~/3\ 由星期一到星期三~ 都有測驗~晚晚都溫到2點~ 夜晚又要出去教人/0\ 朝早就7點起身~訓得5粒鐘........(閱讀全文)
自從升到高二之後~ 係個班到識到好多人~ 最重要GE係識到知己~ 而且仲要係A班添~ 學到好多野~0,0 唔知係米A班D人比較活躍~ 感染埋我~所以我都變得好活躍^_^ 正因為咁~而家大家有D咩事~ 成日聚埋一齊去做~一齊去解決~ 十足似個大學生GE生活~&wsp......(閱讀全文)