Create a MySpace Playlist at MixPod.com
睇來我要控制我D脾氣=.= 琴晚咁樣發一發... 冷戰左~0~ 我發覺... 我係不能控制自己GE脾氣=.= 怎麼辦好/__\ 仲有一個缺點! 而家好易爆粗~ 點算好呀~好想改~ 世間上可能只有... 一個人能夠抑制我=.= 可能就係我女朋友 雖然我而家無~ 但唔代表我好很有 PS:大家唔好諗壞*v*
點解次次做咩我都錯曬咁~ 其實我係米咁丐你憎? 你無錯GE?PS:係家事
今日考完試喇~ 成個人都鬆曬~ 訓個飽~ 講返起今日代數~ 就火爆起來\_/ 唔識做最尾果題~ 我竟然忘了溫f(x) 又冇左9分/_\ 考完返課室......(閱讀全文)