Create a MySpace Playlist at MixPod.com
YO~ 又咁快又一年了 廢話就少講喇 祝大家 新GE一年 新GE開始 事事順利 今日撞正係情人節 可惜我無情人HAHA~ FEEL唔到0,0 BUT...條街好少人=.= 根本見唔到"情侶"出現=_= 睇過我呢個日誌GE人 唔該返學果日 派返封利是俾我 多謝多謝~HAHA 最好100蚊一封喇
今日去左BBQ~ 場面好激烈0.0 我用左15分鐘起好左個爐(有東風幫手!o!) 燒燒下...竟然落雨wo=.= 真係...唔知點好... 嘩~叫人出去租爐喇=.= 大家一齊汁野~ 好似走難咁=.= 1袋2袋咁汁... 拎到我手軟/_\&wsp......(閱讀全文)