Yeah~*
已經做一半以上GE功課~ 
十分開心^O^
琴晚埋頭苦幹~
果然係有用= = 
不過用左成5粒鐘...
英作AND語作
完成...十分可喜 
今日做埋個同練習紙拾貝IS OK~ 
以下內容晚上11點半發佈0,0 
下午4點去左m記
3個人一齊做功課 
唔洗多講 我梗係做主力果個喇
竟然係我最棘手GE英文 
最後都做曬 但係唔知岩唔岩= =
好野∼* 
個拾貝 終於做完喇 
做左3粒鐘-0-
可惡的胡嘉耀.\ /. 
原本諗住叫佢搵資料 我來美化
點知佢唔搵~ 
要我一手包扮
聽日返學打死佢!! 
聽日~ 
就要返學喇~
希望大家唔好失眠 哈哈~
|