Create a MySpace Playlist at MixPod.com
今日終於派左成績表喇^3^ 十分滿意的說 總平均分升左3分0,0 YOYO~英文升左10分~74分呢haha 發覺開始愛上了英文 BUT都係上唔到頭3 .\ /. 可惡...排第4...差0.4分喳/_\ 唔緊要...下段我要繼續爆~ 豬返個第二都好@o@ 繼續向全科90進發\口/ 長長的寒假 就今日開始~ 即刻顯露我的本性=.= 變身成一頭懶豬=33= Zzzzzz... 今年寒假作業勁少0v0 得英文同語文~Yeah 我要快d做曬佢先得喇 繼續享受呢個假期 YO~
唉~ 個心日日就係到 計緊幾時放假=.= 作死我囉... 今日叫作文=_= 作咩遊記... 我就即刻諗起"松山"2字 but...要作800字=.= 今晚要嘔俾佢... 說話今日係捐血大日子&wsp......(閱讀全文)
今日放學~去左2班到坐~ 見到賣魚勝~就好開心喇~ 叫佢俾分我睇~ 點知...... 我呆了...... 見到自己個物理分...只得63?!?! 有冇可能咁低啊...?? 2次大測51 80 功課交齊 筆記 習作全B+ 有冇可能常分會係45分... 此時此刻~我驚訝了........(閱讀全文)