| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一
|
2009-07-06 |
|
|
今日好開心..因為今朝班活動.
比個機會我出街.番學同老友.打羽毛球
最好既係唔洗再發臭!!
我地丙班得我一個報=.=
都唔知叫傻好定活潑好!
番到去..入去s1a玩.佢地個miss好好人
全班都歡迎我!!嘻嘻!開心^~^
玩左好多game.
2家熟甲班既人仲識多個丙班..
到時9月1日番去.一定要同人快d混熟先得
希望.我地啊sir又搞班活動
令大家快d了解對方..
唔想呢一年.一洛課就走去同甲班d人玩=...=
甲班個miss.都唔知算老派定係成語派
原因係咁既...
今日甲班原本番去既就有幾十人.
但番得去10幾人+埋我呢個丙班0.0
跟住佢就話.呢個社會最重要既係咩."信"
人與人之間係點聯係."信"
跟住講一堆成語.
笑到我死...講得超有感情.
連玩game都要用成語玩...
打從心底比個'服'字佢
佢請我地食佢自己係雅居樂種既龍眼黎請我地食.
好甜.(d人話)..我個粒.係爛既.o咀~
係雅居樂種既龍眼
我第2個'服'字又送埋比佢
仲有蘋果食~
食左一個真係好甜既.不個唔知係未買.因為佢無話係種.
有一個人食左3個.第一個出邊有泥.食完成隻手都係泥.笑了!
第二個.入邊比蟲蟲蛀.笑了!!
第三個.終於咩都無..好甜.公喜曬!!!
咁玩完就洛去打bo.好少人.無人搶場
打得好開心..但2家雙肩痛痛!
右肩最痛=....=因為我對面個個人實在太勁.又大力
痛都不足惜.但使樂無違(F3既係未好熟.諗下會諗到.同某2句有d似.)
小弟文彩太好.點都要show幾句..有機會再比大家睇.
打到點幾中..就的左我地個第2名/.上我而媽屋k
教我表姐數.教到4點幾..頭都爆..
今晚開冷氣打邊老=...=咁熱打邊老.不個我老豆話he like =...=
唔知今晚有咩海鮮呢!!
有我鍾意食既.咁就真係禾味個禾味濃!!
2家已經開曬野..等埋台!
同(0(豬兜女)0)傾陣計同睇佢埋blog先再食
雖然2家仲係好飽
好多人都會問.點解唔係你表姐教你.係你教表姐.
原因自己諗0,0諗唔到就留cm比我.我一個一個回..嘻嘻~
諗到都要回^o^
多謝曬!
|
|
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 37 | »
|