a25585688
暱稱: Mr..Kelvin..'' ×]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-07-31
2009-07-30
2009-07-29
2009-07-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 7 月 6 日  星期一

 2009-07-06
  
  
  
  
  
  

 

 

 

今日好開心..因為今朝班活動.

比個機會我出街.番學同老友.打羽毛球

最好既係唔洗再發臭!!

我地丙班得我一個報=.=

都唔知叫傻好定活潑好!

番到去..入去s1a玩.佢地個miss好好人

全班都歡迎我!!嘻嘻!開心^~^

玩左好多game.

2家熟甲班既人仲識多個丙班..

到時9月1日番去.一定要同人快d混熟先得

希望.我地啊sir又搞班活動

令大家快d了解對方..

唔想呢一年.一洛課就走去同甲班d人玩=...=

甲班個miss.都唔知算老派定係成語派

原因係咁既...

今日甲班原本番去既就有幾十人.

但番得去10幾人+埋我呢個丙班0.0

跟住佢就話.呢個社會最重要既係咩."信"

人與人之間係點聯係."信"

跟住講一堆成語.

笑到我死...講得超有感情.

連玩game都要用成語玩...

打從心底比個'服'字佢

佢請我地食佢自己係雅居樂種既龍眼黎請我地食.

好甜.(d人話)..我個粒.係爛既.o咀~

係雅居樂種既龍眼

我第2個'服'字又送埋比佢

仲有蘋果食~

食左一個真係好甜既.不個唔知係未買.因為佢無話係種.

有一個人食左3個.第一個出邊有泥.食完成隻手都係泥.笑了!

第二個.入邊比蟲蟲蛀.笑了!!

第三個.終於咩都無..好甜.公喜曬!!!

咁玩完就洛去打bo.好少人.無人搶場

打得好開心..但2家雙肩痛痛!

右肩最痛=....=因為我對面個個人實在太勁.又大力

痛都不足惜.但使樂無違(F3既係未好熟.諗下會諗到.同某2句有d似.)

小弟文彩太好.點都要show幾句..有機會再比大家睇.

打到點幾中..就的左我地個第2名/.上我而媽屋k

教我表姐數.教到4點幾..頭都爆..

今晚開冷氣打邊老=...=咁熱打邊老.不個我老豆話he like =...=

唔知今晚有咩海鮮呢!!

有我鍾意食既.咁就真係禾味個禾味濃!!

2家已經開曬野..等埋台!

同(0(豬兜女)0)傾陣計同睇佢埋blog先再食

雖然2家仲係好飽

好多人都會問.點解唔係你表姐教你.係你教表姐.

原因自己諗0,0諗唔到就留cm比我.我一個一個回..嘻嘻~

諗到都要回^o^

多謝曬!

 

  
  
  
  
 
 
 
  2009-07-06 05:56 PM
    朋友! 係米FD先=3=? 係就留CM啦  
 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]