a25585688
暱稱: Mr..Kelvin..'' ×]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-07-31
2009-07-30
2009-07-29
2009-07-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 7 月 4 日  星期六

 2009-07-04
  
  
  
  
  
  

 

 

 

呢幾晚都夜訓遲起...琴晚12點幾訓.

以為搞部手機7點嚮就可以起身..

到今朝啦..7點起就起左身.

不過起唔夠一個字又扒低左,仲發白日夢發到10點3=....=

哥時都未知幾點.

但係....望下左手邊.細佬唔見左.

聽下有無聲..聽到砰砰聲(cs槍聲)

再聽下有無人煮緊早餐.無!!

.跟住扲開枕頭扲部手機出黎睇幾點.一睇10點3...我呆住左.

即刻"車"套校服出黎.刷牙洗面.再整下個頭.就沖番學.

原路好稀少咁見到d零丁既人番屋k~

唔知係咪太耐無做pe..跑一陣就好攰.咁就轉做左快行...

 

 

番到學校..係大堂d人.用手可以數曬.-___-!

跑上3樓.我記得s1c系係圖書館對面.

上到去睇變左s2e..

咁就搵.點知佢係條長廊到...識曬燈..咁就知唔對路..

 

見到song妹.見來佢都遲到..真係老友^~^

佢話搵啊毛..咁我諗住搵下有無人先去...

咁去到搵啊毛

見到song妹.同雞容傾計..佢就好..

 

之後我跟住啊毛.走啊走.去舊翼教導處..啊譚偉業老師唔係到

咁落去新翼睇.

哦.得佢個位.仲有一分唔齊既暑期功課係到..

啊毛幫我係咁對睇下齊唔齊..我真係好多謝佢..

佢幫我左問右問..最後終於"臭"夠一份..

咁佢比左我就走左番去..

 

撞到肥雷~

仲有好多事..不個唔想打咁詳細.

 

 

首先我補填番哥份表.

同啊業sir.傾左幾個字.開左幾個玩笑..好彩佢幾好人.

同肥雷去幫佢個班配鎖匙

再番去.睇下佢地部電腦咩事.

佢地個班d人溶溶難難...好彩我唔係哥班=.=

咁就番歸啦..番到黎11點幾..

 

如果今晚有事..再補落黎=...=

 

 

 

 

 

 

 

 

  
  
  
  
 
 
 
  2009-07-04 02:12 PM
    朋友! 係米FD先=3=? 係就留CM啦  
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]