| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 4 日 星期六
|
2009-07-04 |
|
|
呢幾晚都夜訓遲起...琴晚12點幾訓.
以為搞部手機7點嚮就可以起身..
到今朝啦..7點起就起左身.
不過起唔夠一個字又扒低左,仲發白日夢發到10點3=....=
哥時都未知幾點.
但係....望下左手邊.細佬唔見左.
聽下有無聲..聽到砰砰聲(cs槍聲)
再聽下有無人煮緊早餐.無!!
.跟住扲開枕頭扲部手機出黎睇幾點.一睇10點3...我呆住左.
即刻"車"套校服出黎.刷牙洗面.再整下個頭.就沖番學.
原路好稀少咁見到d零丁既人番屋k~
唔知係咪太耐無做pe..跑一陣就好攰.咁就轉做左快行...
番到學校..係大堂d人.用手可以數曬.-___-!
跑上3樓.我記得s1c系係圖書館對面.
上到去睇變左s2e..
咁就搵.點知佢係條長廊到...識曬燈..咁就知唔對路..
見到song妹.見來佢都遲到..真係老友^~^
佢話搵啊毛..咁我諗住搵下有無人先去...
咁去到搵啊毛
見到song妹.同雞容傾計..佢就好..
之後我跟住啊毛.走啊走.去舊翼教導處..啊譚偉業老師唔係到
咁落去新翼睇.
哦.得佢個位.仲有一分唔齊既暑期功課係到..
啊毛幫我係咁對睇下齊唔齊..我真係好多謝佢..
佢幫我左問右問..最後終於"臭"夠一份..
咁佢比左我就走左番去..
撞到肥雷~
仲有好多事..不個唔想打咁詳細.
首先我補填番哥份表.
同啊業sir.傾左幾個字.開左幾個玩笑..好彩佢幾好人.
同肥雷去幫佢個班配鎖匙
再番去.睇下佢地部電腦咩事.
佢地個班d人溶溶難難...好彩我唔係哥班=.=
咁就番歸啦..番到黎11點幾..
如果今晚有事..再補落黎=...=
|
|
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 37 | »
|