a25585688
暱稱: Mr..Kelvin..'' ×]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-07-31
2009-07-30
2009-07-29
2009-07-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 6 月 14 日  星期日

 2009-06-14 開心
  
  
  
  
  
  

今日無咩特別事發生..但係令我感到滿足既係...係因為我太有文彩..今日同碧姐傾msn..唔知係未同佢傾計..令人有古傻既沖勁..我同佢..係地係咁打個d 雷語 出黎..(係同人既對話欄個到)

跟住我同佢再加以改版..變成左.呢句咁有文彩既野:很偶然的來到這個班,不知道我們能一起多久。也許下一小時,也許下下一小時。大家一直在親近,但一直有人在離開。只是,謝謝你們陪我渡過這一段路………!我最愛既初三己..呢句野..係我地傾到分班時既悲痛感受而合力作出黎既..我好想同初3己既每一個fd.每一個同學講..因為升高一.一定要分班..

因為大家一齊渡個左2年既時光.經歷左n多既事..真係.有喜有悲.有血有淚.有笑有哭.有功課有考試........

所以真係好唔捨得大家...后日就番去..採排畢業典禮..希望大家記得番黎..如果唔係無得一齊影相....

最后::如果能夠比一個願望我.我會要多3個願望.而o里3個願望:我第一個要:2家開始取消分班呢個不人道既事情.第二個係:有39個同學既畢業相.第三個係:我地呢39個人可以一齊升班一齊同班.直至讀完中學課程.. 嗚wa 哈哈哈!!!!

好啦..要衫機啦...去睇美女kitchen..bibi~

  
  
  
  
 
 
 
  2009-06-14 09:17 PM
    朋友! 係米FD先=3=? 係就留CM啦  
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]