| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 10 日 星期三
|
2009-06-10 |
|
|
今朝~7點半.同肥雷既羽毛球決戰..打到成身殘曬..其實想同佢打主要原因唔係因為佢勁..嘻嘻.! 係因為想試下副新拍..同咩d bo o唔ok
好彩..d bo都唔錯..同埋個拍手感幾好..無曬錢 ..!..其他既時間都係打機個..!但係補考既要溫習...補習...加油啊你地!!!!...我打緊機但係個心都係支持緊你地!
天日..你地考既時候我會係部機面前為你地加油!!...努力..奸爸爹!!.一定點既哈哈! ..比心機啊 !!..等你地既好消息..希望畢業相入邊我地班有39人啦~!!
|
|
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 37 | »
|