a25585688
暱稱: Mr..Kelvin..'' ×]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-07-31
2009-07-30
2009-07-29
2009-07-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客

2009 年 6 月 20 日  星期六

 番來lu~ 開心
  
  
  
  
  
  

哈囉~我地去完番黎啦.真係熱到成隻dog咁lo~

就係為左睇呢d  

有d溫室.室內氣溫35以上.真係焗桑拿咁焗.仲要係個到去左一朝.真係d汗.多個我沖涼d水.

跟住到下就食飯啦.以為有得食番餐好既.補充下d体力.點知.佢d餸真係得碟煲仔菜食得洛口/﹏\

學ar勇話: d餸人食既!?

咁塞完洛口之後.就走.去睇開平既鵰樓...2係呢個時候.望下個天.

烈日當空.就咁出面行.都有35度以上..

入埋去鵰樓.成堆人塞係間屋仔到.汗臭.煙臭.真係集萬臭於一屋.哀

仲要係個到行成粒中.真係屎比你睇.所以我地就罷行.一於坐係到.吹水~~

好彩d導遊都好好人.見到我地好多人都係咁.一副好辛苦既樣.就提前半粒中走人~

咁就開始去酒店.原來.我地係去順德既.財神酒店(☆☆☆☆☆).都好靚.服務超好.咩都好.又有氣派

跟住我地住係8f.我同大bo濠間房就係咁  

係未好靚呢.個wc仲正點 ..見到咁.真係.同今朝既35度有天壤之別.

跟住洛去個Boiling room到食dinner..真係超高卡士.配埋背景音樂.正係坐係到.已經係一個高尚既享受.可惜唔記得影相.

跟住有抽獎同玩game. 丹丹.阿勇.同毛毛.都有獎. 超級公喜佢地.

跟住就回房休息.沖左個涼.成個人soft曬 .個死肥雷.神咁快沖好涼.就係為左個黎打機.

跟住望下外景..(黃昏時)

...........................(夜晚時)

.............................(凌晨時)

個晚.我間房.除左d老師黎查房時.最少都有5個人..個個都好開心.玩得好盡興.

查房個時..個個都跑番自己到.大家電聯..哈哈..好好玩.我記得11點幾.姐話查房完既1小時後.唔知邊個打電話黎.話再查房.跟住.佢地又散曬..

個左幾個字都未黎.跟住又番黎玩個..我地都認i為某斑既某個on9玩電話...

咁又玩到12點幾.得番雪儀.阿勇.肥雷.我同bobo濠.係到..跟住再個多陣.佢地又走埋..

斑既某個on9又打黎.扮埋客服經理.搞到我地2個呆左..咁又吸佢線.個一陣又打黎.總共又打左2次

跟住我地都未眼訓.就睇電視.睇到點幾.有d想訓既feel..就衫左佢訓啦..唔知係未唔慣..定係因為張柀太重..好難入睡..咁我地又開番電視睇=...=

咁又睇左一陣..今次真係眼訓.就打算同周公公玩遊戲..玩左一陣..條仆街.又打黎..佢話.唔好訓住啦.話埋叫埋班fd上黎玩..跟住就收線(濠濠接聽).咁我就自己爆粗吊能佢啦..咁難先訓到.

2家比佢嘈醒左/.咁又訓番洛床.佢又打黎/跟住我聽..佢又up埋d難hi死癈話..我以粗口相應:吊能你咩.邊能個啊.你老未hi.食屎la!~~.真係火都把幾丈.間房靜英英.

無啦啦.一陣就有2次do do聲.真係仆hi佢個爛臭街!!.跟住佢就無再打黎.但係我同濠濠以經訓唔番lo.吊.跟住.打比肥雷.問佢訓左未.佢岩岩開始訓.佢就叫佢唔好訓.個黎打dee

3個唔夠玩.叫埋billly黎.老根自己訓到成隻咁.咁就齊左4人..唔知阿勇同雪儀.點樣聽到.又行埋個黎.咁就有6個人..但佢2個黎左就訓左係.大bo濠張床到訓=.=

我地4個就係我張床到打dee..打左粒幾中..係咁講笑.黎笑住個..係咁搵人搞.等時間個快d.跟住咁就3點幾啦.肥雷.話要番去訓.咁88 lo..阿勇定雪儀係到keep住訓0.0咁我地3個就每人手

持一部機.係到係咁打.打啊打.打啊打..我同大bo濠.打到有d眼訓.就諗住休息下=.=但係得番一張床.同埋billy坐左係到..咁我正係可以訓係張白色sorf椅到訓.真係陰公..

訓左一陣.又起身.又訓一陣.又起身.加加埋埋訓唔夠半粒...哎.都係個條pk

跟住第2日食酒店自助早餐.就起程去左.廣科中心.超多高科技.形到嘔電..

跟住係個到食野.睇左場4d.同埋球幕戲..4d超正.球幕悶到抽.佢真係一個大既半bo屏.但係.目標點太大.對眼要追住黎睇..睇到超攰.連啊毛都訓左.超頂引!.咁就番澳門lu

今日一上車,.放番好d野就訓.真係訓得唔好曬!!..(up左相薄.大家去睇下.都係旅行相)

  
  
  
  
 
 
 
  2009-06-20 07:01 PM
    朋友! 係米FD先=3=? 係就留CM啦  
 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]